Björkris

fredag

Det här är en sån där fredag där det finns massa roliga och mysiga kvällsalternativ (närmare bestämt tre och jag vill jättegärna göra alla) men där jag dum som jag är tackar nej till alla. Why? Jo för att jag måste utnyttja varje ledig tid fram tills tisdag med att plugga. Herrlich! Men jag har laddat upp med satsumas och svenska äpplen, så jag klarar mig nog. Skulle kunna ha Idol på i bakgrunden och köra en softpluggishkväll. Yep!

Om man inte vet vad en sheik är och precis lär sig ordet, då ska man inte blanda ihop det med Hans Scheike för det är något helt annat. Åh, fastän det är så mycket arbete så gillar jag verkligen skolan. Särskilt på fredagseftermiddagar när man har möte med sin konstfackish-handledare. (Vet man inte vad Hans Scheike är så föreslår jag att man går in på livslust.t.se ehh, friskt)

Imorn är det lekar, gyckel och fest, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0