Vad är väl en..

söndag

Avbockat:
Vika klänningen och med försiktighet lägga den i en påse
Med våld försöka få in underkjolen i en påse
Packa allt vad en tjej behöver såsom smink hårnålar smink hårsprej skavsårstejp klackskor smink kuvertväska strumpbyxor

Sitter just nu och äter frukost. Havregrynsgröt med linfrön och kardemumma i samt en kopp rooibos med smak av jordgubb vanilj och hav till det. Sen ska jag:

Rota fram strykjärnet och stryka finsjalen och klänningens snörning
Platta håret
Packa ner platttången
Gå till favoritgrannen och sminka mig
Plocka upp alla väskor och påsar och bege mig till Sickla för att sätta upp håret dricka ett glas vin och ta på mig klänningen
Få skjuts till Stadshuset
Möta upp min kavaljer
Skrida in i Blå hallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0