Rask eller patrask

torsdag

Som jag sa: jättekort vecka! Imorn är det fredag och redovisning. Slutredovisning. Nice! Snart färdiga alltså, bara en hel rapport och en utställningsmässa kvar. Sen får jag plugga maskinrelaterade saker natt och dag fram till tentorna. Längtar! Men först ska vi tillbringa hela förmiddagen med att förbereda oss. Bygga modeller och se om vi lyckas med fräsandet. Vid sånna tillfällen älskar jag verkligen min utbildning. Imorn har jag förresten en plan, jag vill göra hemmagjord sushi i mängder och sen bara mysa och tjocka tillsammans med min gos. På lördag är det tjugoårskalas och det ska också bli skoj. Träffa personer jag tycker om och inte träffat på länge. Ännu mer mys! Nu vill jag mest bara sova. Och inte vakna förrän väckarklockan ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0