Orka sova

söndag/måndag

Det är så tråkigt att inte kunna sova. Ögonen värker av trötthet, huvudet är tungt och ont och tänker bara på hur få timmar det är kvar tills jag måste gå upp. Ser inte fram emot morgondagen. Eller kommande veckan heller. Börjar åtta varenda jävla morgon. Men torsdag kväll blir najs. Och fredag kväll. Lördag blir väl mest fixelitrix. Och sen kommer söndag. Det ska bli grymt häftigt! Ser fram emot det massa. Kommer nog aldrig ha lagt ner så mycket pengar inför en och samma kväll but I don't care. Kommer inte vara så snygg nånsin bortsett från när jag gifter mig. Kommer känna mig som en viktig person som antingen har tagit nobelpriset eller som känner någon som har gjort det eller som typ känner någon som har gjort det. Coolt/awesome vilket som. Om fem timmar ska jag upp. Och jag orkar inte kontrolläsa detta så det är väl fel på massa ställen. Världens tråkigaste inlägg också. Men det var så fruktansvärt tråkigt att ligga och vrida sig i sängen i massa timmar så då kan jag lika gärna skriva trötta inlägg. Tänkte jag såhär på morgonkvisten. Inte ens dåliga mittinattenkomediserier fungerade som sömnmedel. Let's go sentimental och säga att jag har världens finaste vänner, jag är kär och jag älskar livet. Fastän jag kommer vara zombie imorn och fastän jag har KS på torsdag. Sammanhängande inlägg med röd tråd? Äsh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0