Söndag

söndag

Fin uppdatering:

I fredags kommer jag hem från skolan vid sju, ringer ett samtal till en man på Söder, äter grillade mackor till middag och sätter mig ned med instuderingfrågor och choklad. Är världsbäst och gör klart alla och går och lägger mig med gott samvete.

I lördags (igår) går jag upp vid halv nio, kollar på julkalendern och beger mig till Söder. Tänker att om jag blir bortrövad nu är det ingen som vet varför. Men det är lurre. Blir istället äntligen äntligen en finkamera rikare. Åker hem och pluggar fram tills dess att det ringer på dörren och det blir dags för middag, snö, glass, Little Miss Sunshine och allmänt mysande. Synd bara att jag verkligen inte har någon tid att lära mig das kamera. Får bli projektet no1 på lovet!

Idag har jag, förutom att jag har känt mig förkyld (illailla), mest pluggat. Men jag har bestämt mig för att det ska bli en lugn kväll ikväll, trots skrivning imornbitti. Tänkte komma i andraadventstämning med lite Love Actually och lussebullar. Jag borde verkligen ha tentaångest upp till öronen, och den ligger ju där och tittar fram bara jag vill, men vill ändå säga Hej Livet, jag gillar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0