Almi perhaps

torsdag

Okej, tisdag: Mässinvigning med klippt band och julmustmingel och allt. Priser och tal. Gick riktigt bra och många stannade till vid vår monter. Sen påväg hem får jag nån störd knäpp och tänker att nähmen gud, det är första december imorn och jag har inte bakat lussebullar! Så då fixar jag det. Yum. Sen på tisdag, då börjar jag tio. Yes sovmorgon tänker man kanske då. Men nej. Jag ställer klockan på sju, går upp och gör iordning gröt, te och lussebulle och sätter mig och myser framför julkalendern. Sen tar jag på mig kläder och klockan åtta är jag i simhallen. Vart kommer denna hurtighet ifrån? Men en riktigt bra morgon var det. Kvällen var också bra med fin gala och liveband och dans. Godaste huvudrätten jag någonsin ätit på en sittning. Tänk om maten alltid kunde vara caterad. Det är så fint ute att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Rimfrost. Ge mig en kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0