Vektorer

tisdag

Sicken tur att humöret har vänts uppåt lite. Inte för att jag var totalt nere förut, men bättre är alltid bättre, hur bra man än mådde innan. Efter skolan drog jag och några klasskompisar till IKEA för att införskaffa välbehövda matlådor. För en gångs skull slutade vi tidigt med STORT T. Tolv med andra ord. Och imorgon börjar jag klockan ett. Kan det bli bättre? Nu försöker jag räkna ikapp det jag missat i matten. Det är inte så överdrivet roligt men helt okej. Jag typ fattar och det är ju det viktigaste. Sen är internet är så jävla bra när man behöver hjälp med matten. Kärlek till flashbacksforumen.

Man ska bytheway inte laga mat samtidigt som man gör kladdkaka för att
1) Man förstör middagsaptiten då man helt enkelt inte kan låta bli att slicka ur skålen och
2) Man är så upptagen med att laga mat så man glömmer kladdkakan i ugnen och den blir torr och tråkig.

Detta har medfört att jag är jättemätt men på ett dåligt sätt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet du? Jag slapp min aplånga dag och slutade sju istället! :D Imorgon slutar vi tidigt, fem, hehm.. Och jag borde också räkna ikapp, men så knackar min korridorsmate och säger att det är Idol, och nu såg jag att Heroes snart börjar så ska se det också med dem.. Men aja.. PUSS!!

2009-09-08 @ 21:09:58
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: Anna

alltså heter det inskaffa eller införskaffa egentligen? alla säger typ olika :o

puss iaf!! :D:D

2009-09-11 @ 11:15:09
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0