Nähmen!

lördag

Så många gånger som jag tänkt att nu är det verkligen dax. Dags att blogga. Men sen har jag alltid varit för trött. Och för att inte fylla mitt comebackblogginlägg med svammelsvammelsvammel så är det bäst jag tar det en annan dag. Eller en annan dag. Så så är läget och jag vet helt ärligt inte hur jag mår. Bra I suppose men tycker jag borde vara gladare.

Gårdakvarnar och skit var finast igår. Jag stod tätt bredvid Linnea och det skar innombords när jag tänkte på att det är 60 mil emellan oss. Och så har en till vän flyttat. Resten har flyttförbud, ok? Idag var jag på party hos min bror och vi tittade på denna:




Åh, det är ju verkligen inte min humor alls. Men kunde trots allt inte låta bli att tycka den var lite söt. Sen kan man ju bara säga att gör om gör rätt vore inte helt fel. Svammel svammel sa ju det. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

<3 på dig! hoppas håkan konserten var bra i fredags, och jag flyttar inte! puss

2009-09-06 @ 20:16:31
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0