Hej

torsdag

Det händer alltid så mycket mellan varje blogginlägg. Skriver så sällan så då blir det så. Orkar inte trötta ut någon, plus att det är det där igen: jag är själv trött så det här kommer bara bli svammelsvammel om ingen hejdar mig. Men nu har det hänt mycket. Och jag har en otrolig saknad efter mina vänner i Göteborg och Linköping. Tänk att det aldrig kommer bli som förut något mer. Men så är det med det mesta. Lite sorgligt. Kändisdjungeln är på i bakgrunden. Fy fan vad äckliga saker de gör. Ormar, grodor, slajm, maskar. Och så dyka ner med fejset. Gapa. Ush! Låter lite deppigt det här inlägget. Men det är nog för att jag är så trött. Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vi saknar dig med :* mycket. mycket. <3

2009-09-26 @ 15:29:20
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0