Söndag

söndag

Ibland vill jag verkligen bara bo i ett torp i en skog. Själv. Fatta så otroligt skönt! Jag skulle kunna ha en katt i och för sig. Eller en hund. Och odla min egen trädgård. Eller så skiter man i Sverige och bor bland palmer, cocosnötter och hulahulakjolar. Fatta så otroligt najs! Ligga och käka annanas, fiska lite eller vad man gör, samt simma dagarna i ända. Jag har inte gått in i en vägg. Men det är bara så otroligt mycket. Hela tiden. Och ändå gör jag typ en bråkdel av vad jag vill göra. Dagens multistaskingsamhälle kanske inte passar mig. Eller någon för den delen. Annars har helgen varit rätt bra. Eller jag har typ låtsas som om jag har haft helg sedan i onsdags. Trevlanstrevlans men det börjar kännas på nu. Mördarschema kommande vecka, och jag ligger redan efter, som vanligt! Eller ah, bara jag klarar CADen blir jag så otroligt nöjd och lättad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0