Coldplay/Rightbay

onsdag

Någon födelsedag, några personalmöten och några Disneyfilmer senare så befinner jag mig i Dalarna. Det är helt fuckat kallt och inatt sov jag med två tröjor, två filtar, strumpor och täcke. Och frös. Det blir nog till att kräma på elementet i natt. Hej hej sommar. Jag tecknar och pluggar matte för fullt. Eh, I wish. Men det går frammåt i alla fall! Fast mest äter jag nog. Och nu har letterna dragit and that means att herbret är available. Nice inför Berras ankomst! Plus att jag slipper deras flörtande. Uhu, jag önskar verkligen att jag kunde ta en springtur. Men jag vågar inte. Det är ju trots allt mindre än en vecka sen. Känner mig dock bättre än på länge. Välbehövd semester, oyeah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0