Linjära uttryck

lördag

Klart Coldplayfebern håller i sig, men nu har jag fått någon Kings of convenience/ Creedence clearwater revival -besatthet. Maria hjärta Spotify. Igår var en såndär toppenbra dag som var alldeles för kort. Trots jobbiga mardrömmar på natten. Ormar ormar och ormar. De krälade överallt, där jag såg och där jag inte såg. På och under täcket. Jag vaknade av mina hastiga och skräckfyllda andetag. Men det var rätt kul att vi åkte rutchkana på en enorm valrossunge. Den var alldeles hal eftersom den hade sånt där kladdigt babyfett som nyfödda ungar har. Och navelsträng.









Kommentarer
Postat av: S

Jag är också där nu! Fick panik på algebraiska uttryck för allt blev bara fel, men så klarade jag proven ändå (men inte övningsuppgifterna, där gav jag upp).

Bara 2/3 kvar nu, heh...

Puss!

2009-08-05 @ 11:25:31
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: S

Vad händer 24-25 oktober?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!

<3

2009-08-08 @ 11:15:09
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0