Fredag!

fredag

I onsdags hände det igen. Jag har haft litegrann ont i halsen fram och tillbaka sen midsommar. Hostat lite. Tänkt, när ska det försvinna helt? Men i igår vart halsen helt fuckad. Varje gång jag svalde plågades en körtel, från mitten på halsen, upp till höger öra. Och huvet var som om någon, eller jag menar några, bankade med 711 gjutjärnspannor så fort jag rörde det det minsta. Och nacken var helt stel. Och magen vägrade acceptera att jag ville äta. Och bara för att jag betsämt mig för att gå till VC idag, så mår jag såklart mycket bättre! Försökte förklara senaste månadens konstigheter för läkaren men han tog mig inte så seriöst. Min hals såg ju helt felfri ut! Du har nog muskelspänningar. EEEEEEEEEEEEHH, jomenvisst va. Men blodprov vart det i alla fall. Så nu får jag vänta och se.

Fin bild på syster och mig, som jag helt brutalt printscreenade från www.fotografcarin.se . Där finns det massa bilder från möhippan. Och nu har jag köpt klänning till bröllopet. Äntlich!



.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja gott sällskap när man äter är ju viktigt :) Tack för att du delade med dig om bästa måltiden :) Ha en fin lördagskväll! /Helena

2009-07-18 @ 16:56:58
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0