Ekvationssystem och sånt

tisdag

Det där med att jag skulle vara vänsterhänt för en dag gick inte så bra. Har visserligen fortfarande ont (vad fasen gjorde jag egentligen?) men kom på mig själv med att göra allt med högerhanden ändå. Lite fail. Ville liksom sätta mig själv på prov då jag tillochmed har svårt att prata i telefon med vänster hand. Bortsett från det stora misslyckandet var jag allmänt duktig igår. Lärde mig att spela efter noter på gitarr, eller vad man ska säga. Melodi istället fär ackord. Fetingstolt jag kände mig. Måste bara klura ut hur man spelar # och b. Sen tvättade jag lite handtvätt, ni vet sån där tvätt som är för fin för maskinen och därför legat i botten på en tvättkorg i ett halvår. För att ingen orkar. Sen tog jag en timmes promenad och sen kom en vän över på nattbesök för att få hjälp med matte hela kvällen. Hålla tummarna för henne!

I natt drömde jag att jag hade typ två eller tre ögonbrynshår som vuxit ända ner till hakan. Schexigt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

folk drömmer så roligt

2009-05-12 @ 23:24:53
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Postat av: Anna

produktiv dag :D sånt kan va skönt!

din dröm kicks ass btw xD

2009-05-13 @ 22:53:49
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0