. . .

onsdag

När folk gör snälla saker mot mig, blir jag typ alldeles till mig. Det hugger typ till i magen och jag vet inte hur jag ska tacka. Ord är så lite. Någon har köpt något materialistiskt och jag har bara ord att ge. Känns det som i alla fall men jag vet ju att det verkligen inte är så. Det visar ju att jag inte är bortskämd and thats good. Men idag. Jag skakar och har fortfarande ont i magen. Plus att jag har sagt fel ord till personen i fråga! Aj aj. . .

Dagens tips: drick inte kaffe innan maten och om du gör det, häll inte i dig ett halvt paket mjölk till måltiden

Nu ska jag till Mälarhöjden och vara barnvakt. Gah, kom på hur mycket jag saknat de ungarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0