Torsdag

torsdag

Trots att jag känner mig som en arbetslös och fattig fortortsbo idag, så är jag rätt glad! Andra dagen den här veckan jag inte fått jobba. Förskolan igår var ehe, hemsk och jag har för lite mjöl för att baka mina planerade blåbärsmuffins. Men so what liksom! Allt är nog rätt bra egentligen. Man måste bara vara lite positiv. Ikväll kommer bli bra, och lördag kväll. Sen kommer jag gå runt i en och en halv vecka och vara allmänt nervös/känna pressen från mig själv. Men efter det! Då är det i princip efterlängtad sommar! Läskigt. Ett år sen studenten. Redan.

Kommentarer
Postat av: Mini

Vad är det som händer ikväll och på lördag? Varför ska du vara nervös?? kärlek<3

2009-05-14 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0