No milk today

måndag


Inget jobb idag, tydligen. BK frågade visserligen igår om jag ville jobba idag. Eller kunde. Där är det ofta ingen fråga om man vill eller inte. Om man behövs och kan jobba, ja då jobbar man! Men pallade verkligen inte. Mina öron dödar mig när jag ska sova och jag behöver verkligen komma bort från alla ljud och all stress. För att förgylla denna slappdag ska jag, förutom att städa och spela gitarr, också testa att leva ett liv som vänsterhänt. Jättetöntigt, jag vet. Typ något som skulle kunna stå i Uppdragsboken. Hmm, undrar om det gör det? Åh, sommaren 2006. Anledningen är så simpel att jag broilade lite kött igår, och dessa tångar säger jag bara! Fick kramp efter några minuter. Stackars de som gör det i flera timmar i sträck. Så nu har jag nada kraft i min högerhand. Men den kommer nog tillbaka snart.

sötpojkar



Kommentarer
Postat av: S

Äsch, jag blir inte besviken. Det är lungan bruuuuden!

Sötpojkar ja <3

2009-05-11 @ 20:41:29
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0