Bara måndag

måndag

Det känns som klockan är typ tio när den bara är typ sju. Måste sova tidigt ikväll då jag är helt slutkörd. Somnade på jobbet idag när jag hade hand om vilan. Och sen somnade jag påväg hem också. Men om jag känner mig själv kommer jag vara jättepigg vid nio. Hmm. Idag var jag miss Popular! Dagiset jag är på bad mig stanna hela veckan. Och typ samtidigt ringer både BK och ett annat dagis och frågar om jag kan jobba imorn. Haha. Men är såklart kvar där jag är. Typ gulligaste barnen ever. Vill seriöst adoptera varenda en. Nästan.

Nyss ringde en kär matteBvän och frågade om lite mattehjälp. (x+5)²
Och jag fick panik (såklart). Skämdes otroligt mycket över mig själv när jag var tvungen att sträcka mig efter min formelsamlingen och kolla upp. Var det kvadreringsregeln? Ja det var det (x²+10x+25). Men bara det att jag tvekade är ju pinsamt. Högskolepanik! Snackade med en naturetta nyligen och han började babla om massa saker som skulle vara med i hans fysikprov. Bah. Jag kan lika gärna jobba kvar på BK for evah n evah. Heh

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Maria säg inte så!

Och jag är så pepp inför torsdag. Tönt men äsch.

2009-05-04 @ 19:45:08
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0