Berradotte

måndag

Fredagen bjöd på lunch och kladdkaka och drinkar och hemmagjord pizza. Men jag fick i alla fall bjuda på glass, och det är ju alltid  något! Min plan var of course att plugga teori, men som den dumma ungen i Simpsons skulle säga så HAHA på det. Jag hade nämligen samma plan i torsdags och det gick sådär alltså.

         

Sen blev det lördag och jag stack iväg tidigt för att jobba och tack vare att jag bara umgåtts med förkylda personer dagen innan så hade jag inte så mycket val än att själv bli sjuk. Men äsh. Efter jobbet stack jag till Berra och det var apasomrigt och vi gick promenader och bakade bröd och stekte potatis och lök och så satt vi på hennes balkong och chillade till Armand Mirpour och andades sommar. Sen tittade vi på juråvischönn samtidigt som vi kollade upp billiga flyresor. Typ OYEAH!



Söndagen var det upp tidigt för att jobba och upptäcka att min arbetsledare (citat: "Jag vill att du ska vara HÄR ombytt och klar SENAST halv nio") själv var försenad en halvtimme. Härligt glad jag vart du.

Idag har jag varit duktig. Unnade mig tillochmed ett betaltest på internet när jag läst ut hela boken. 07.06 befann jag mig också i Huddinge C för att göra riskettan. Var rätt mysigt faktiskt, trots att jag inte hann äta frukost och inte ville något annat än att sova. Vi var rätt liten grupp och kom på hur mycket jag saknat att diskutera på lektioner.

Kommentarer
Postat av: Anna

maumaumau <3 på dig

2009-05-21 @ 13:34:04
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0