Jag säger YES

fredag

Ojsitojsi så bra jag mår idag! Men vad gör man inte när hjärnan är fulltankad med pepp liksom. Har i stort sett bara bra saker att informera om. Humöret är på topp, jobbat och det equals välbehövda money. Och jag fick toppenbra cred från förskolan och det som var min första gång. Känna sig duktig. Och jag sprang på två trevliga personer på vägen hem och det inkluderade då två trevliga pratstunder. Som också var välbehövda. Har liksom varit jag, småbarn och sextioåringar den här veckan. Sen fick jag också höra att fintösen kommer på snabbvisit i helgen! Var lite otaggad på en hemmakväll eftersom förra helgen var så lugn. Men nu känns det rätt lugnt. Har massor att sysselsätta mig med här hemma. Typ minnas alla fina gitarrackord som har flygit iväg i dimman och satt sig på en stubbe i Lappland eller så. Lektion imorn! Och lite annat. YES.

För alla nyfikna små hönor har jag lagt upp bilder längre ner. Sånnadär i miniatyr för första gången

Kommentarer
Postat av: anna

här får du lite kärlek <3

muahauha

2009-03-08 @ 10:46:39
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0