Lite Midsommar

tisdag

Precis som förra året är halsen tjock, öm och svullen. Kanske är det därför jag är så trött. Eller så är det för att jag bara fick tre timmars sömn i söndags och inte har hunnit sova ikapp allt under en natt. Det vart så när jag, klockan ett på söndags natt, använde upp sista pengarna på en biljett upp till Dalarna och klockan kvart över sex på måndags morgon satt på tåget uppåt. Det vart så, när hela Stockholm skulle till peaceandlove och det bara fanns en ynklig avgång kvar. Fast jag åkte inte till Borlänge, utan till pappa, där syster med familj är på besök.

Kallt och fuktigt tält, stöld och baksmälla är inget att hurra för. Men man ska inte haka upp sig på det dåliga. Det var i alla fall en festival och det var fint på många många sätt. Sen är ju Linnéa lika fin som alltid. Jepp, jag har precis varit på världens minsta festival. And here's some gooood musik som vi dansade till:



Imorn blir det Stockholm och sen om jag är frisk blir det jobbjobbjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0