Have you ever seen the rain?

lördag

Att ha hostattacker hela natten är typ inte koolt. Men sova till tolv är i alla fall lite koolt. Det har jag inte gjort på länge! (typ en vecka i alla fall) Drömde dock att jag sov ända till 18.30. Det var en rätt stressande dröm. haha. Är sjukt sliten men får nog skylla mig själv lite. Sjukskrev mig från jobbet so I really hope jag blir bättre snart. Sjukt utdragen halsontssjuka.

Igår tittade jag på en film. Almost famous. Eller den började elva, precis när jag skulle gå och lägga mig. Var lite busig och såg halva i alla fall. Men åh, det är en såndär måbrafilm som verkligen gör mig o-bra. Fullproppad med sextisjuttital, musik, vinylplattor och typ Woodstockanda. Sånt som jag gillar lite för mycket. Är verkligen född under fel årtionde.

På midsommardagen vaknar jag (och säkert många andra) av att ett stort gäng sjunger på Creedence så högt de bara kan. Det lät inte vackert vill jag påstå, men det var så extremt mysigt. Om och om och om igen. Någonstans utanför tältet. Jag öppnade min stora godispåse och kände att yes, det här är festival.





Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAVE YOU EVER SEEEEEEEN THE RAIN? puss

2009-06-28 @ 02:30:13
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0