Oh

fredag

Idag = fett jobbig dag. Alla på jobbet var allmänt trötta och det blev inte ett dugg bättre av att det var konstant kö och konstant stress. Slängde i mig lunchen, både för att jag hade ont om tid men också för att jag var så uppjagad. Vilket gjorde att jag fick ont i magen för typ, resten av dagen. Inte värt. Fast det var rätt kul att ha en allmänt ååååååååååååååhhh-dag. Alla som jobbade åhhhhade sig och alla klagade. (varför är det kul? måste sluta vara så fruktansvärt positiv) Sen verkade det som att alla hade gått med i någon driva-med-Maria-pakt för alla försökte intala mig att det var jag som skulle stänga idag. Vilket jag inte skulle klara av eftersom jag knappt tog mig hem av all trötthet. Befinner mig fortfarande i äkta zombiemood. Borde nog sova nu. Förlåt Anna, att jag inte rinde tillbaka när jag slutat. Men somsagt. Zombie. <3 .


Kan underhålla med fina Vaxholmsbilder från igår







nm

Kommentarer
Postat av: Anna

fina bilder du tar lovi! give me classic..

pussgurka <3

2009-06-13 @ 15:20:44
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0