Eargasm

onsdag

Fatta tur med vädret jag hade på min student. Nu har jag firat två kalla och blöta studenter. Inte najs. Eller jo, såklart(!), men jag hade ju gassande sol. Nanana. Jag har nog inte fattat att det är midsommar nästa vecka. Och jag är typ helt oplanerad när det gäller allt den helgen. Blivit så bara. Eller jag har planer men allt är kaos. Men åh, nu kommer festivallusten smygande. Depeche Mode och NIN, varför är jag inte på arvika om några veckor för? Och så är det ju p&l. Berra pratar om allt galet hon ska göra. Kommer antagligen vara hemma och deppa den kvällen Mando spelar. Nog för att jag sett dem ett x antal gånger. Men jag blir nog lite mer kär för varje gång jag lyssnar. Just nu längtar jag mest till tisdag. Då ska jag äntligen få vara hemma och inte ha nånting planerat, förräns på kvällen alltså. FATTA najs






Typ NAJS med tanke på att jag bara hade en cheeeezburger i magen,

Kommentarer
Postat av: Anna

åhjajaja! :D:D:D:D:D

festival äger, du äger! <3 och mando äger.

och damn it, matbordet äger fan också xD det såg skitgott ut! ;D



nej jag är inte full, bara massa glad! :D:D

2009-06-11 @ 00:20:35
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0