Ta mig tillbaks

torsdag

Kort sammanfattning: jag älskar skärgården. Tror det var 14 eller 15 år sedan jag var där sist. Söndag till onsdag var typ bäst på mångamånga sätt. Sol, solbränna, bad, fem trevliga vänner, behöver jag säga mer liksom. Utom att jag förresten körde min första magicmatch. Och att jag fick warhammer förklarat då killarna tillbringat en hel dag åt det spelet. Warhammer är nog så nördtönting det bara kan bli. Men det gör inget. Jag har ingenting emot nördar. ^^

Idag har jag sprungit runt med en vän och kännt mig lite allmänt tjejig. Vi åt glass och transfetter i hettan och pratade lite om allt möjligt. Imorn, innan jobbet, ska jag träffa en annan vän. Problem dock när någon skvallrade om att det ska åska. Vi som tänkt picknicka.






Kommentarer
Postat av: Anna

åhh mysigt :D:D huhu åt warhammer, men jag tror fan sånt är kul om man väl är insatt i ett!

2009-07-03 @ 01:47:11
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0