tisdag öh onsdag

som sagt

- Harry..!
- Sir...!

Jag älskar sommarnätter. Jag älskar vänner, jag älskar nattbio och jag älskar sommarnätter. Och så gillar jag Harry Potter. Hamnade på premiären sådär en minut i tolv. Log lite åt de som var utklädda. Det har jag också varit en gång. Men inte på en bio, utan på en fest. Ni vet. Rätt nyligen. Men hade glömt bort att jag gillade HP så mycket, ni vet, det är något som man har växt ifrån, men scheisse. Mellanstadiet säger jag bara! Lite lite pinsamt då också. Men så underbart bäst. Bokslukare och HPnörd. Jag och mamma var besatta tillsammans. Hur som helst vandrade jag från parkeringen till min port sådär vid halvfyratiden. Det hade börjat ljusna och det var helt lugnt ute. Fåglarna kvittrade. Och jag kunde inte känna mig tryggare. Borde lagt mig på gräset och tittat upp på den ljusnande himlen och lyssnat på fåglarna. Undrar om jag ska äta lite vattenmelon innan jag går och lägger mig. Jag är inte trött. Fick nog en del energi från Sofia. Äsh, borde inte screwa dygnsrytmen alltför mycket. Goodnajts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0