Katt åt kniv, tappade hakan

onsdag

Dagarna sen jag kom hem från skärgårn har bildat en såndär jagälskarlivetvecka. Men måste passa på nu när jag inte börjat plugga ännu.

Gillade att jag vart bjuden på fin middag hos sjuk vän i lördags. Jag hade med mig jordgubbar och sen låg vi och frossade och tittade på filmer i en stor mjuk dubbelsäng.
Gillade att jag vart bjuden på film i Mälarhöjden på söndagskvällen. Lite spontant sådär av två älskade nördar. Kan inte riktigt låta bli att skratta när de pratar med varnadra. Jag borde spela in dem så de får se hur de faktiskt låter.
Gillade att Anna fyllde år och att vi skulle vara födelsedagiga och baka tårtor. Älskar hur det slutade!







.


Kommentarer
Postat av: Anna

gillar att du hade en bra vecka hun <33

fredag lär bli bra som fan också! :D

2009-07-09 @ 00:52:01
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0