Ganska mycket god natt

lördag

Igår var det lite konstigt. Jag var på jobbet, och hade bara hunnit jobba i 1-2 timmar, innan jag fick jätteont i strupen. Luft eller mat, det vet jag inte men exakt där. Och det var typ en ontkänsla som när man inte kan andas. Men det kunde jag. Däremot blev jag svag i benen och alldeles darrig. Eller skakis kanske man ska säga. Lite yr. Jag fick ta flera pauser och raster. Alla på jobbet var jättesnälla men typ såg det som något jätteallvarligt. Och det var först då som jag själv blev lite skraj. Men det var bättre idag, även fast jag gått runt och känt mig som om jag vore bakis. Eller som om jag inte sovit på över ett dygn. Eller som om någon kört en stekpanna i skallen på mig.

Efter jobbet idag vart det möhippa! Min livs levande första möhippa. Det var mys och trevlans och skoj. Missade dock allt pinsamt och roligt i början på dagen men kom lagom till i alla fall ett åk på Grönan. Sen var det lite fler lekar och grejer och mat och vin och tårta. Kände mig påverkad efter bara ett glas vin vilket måste ha med min kosntiga svaghetsyrselgrej jag fick igår. Men jag kan ändå inte låta bli att hoppas att min möhippa blir lite galnare. With or without alkohol.

Och inatt fick jag också för mig att gå in på studera.nu. Så nu vet jag vad jag ska göra i höst!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0