Söndag

söndag

Heh. Vaknade av att mamma kommer in i mitt rum och frågar om jag jobbar idag. Vilket jag såklart gör eftersom det är söndag. Men klockan var kvart över tio och jobbet började elva. Och efter ett antal snurr och spring fram och tillbaka, lyckades jag tillsist samla mig och rusha hemifrån halv elva. Och bara komma en halvtimme sent! Jag är skilllad. Fick stå på board efter lunchen och det var inte bara askul, det var nog rätt tur också. Kände mig totalt knockad i skallen. Och typ gjorde något och sen, två sekunder senare, så kom jag inte ihåg om jag verkligen gjort det. Typ, gav jag ut hans stora cola, eller satte jag inte ens på en? Har jag gett växel?  Mitt huvud var tydligen ute och lekte nånstans och det var inte i Nacka Forum. Måste vara för mitt brutala uppvaknande! Att jag kom en halvtimme sent, det gjorde inte så mycket. Men att jag fakstiskt försov mig, det var konstigt! Tror inte jag har gjort det på typ många många år. Inte inte med flit i alla fall. Men nu är mobilen grejsad så nu kommer det aldrig aldrig hända igen. Heh.

Sen är det ju som alla vet viktigt att man gör ett medvetet val sådär när man ska utbilda sig. Åhh<3

https://www.studera.nu/studera/3188.html

.

Kommentarer
Postat av: Anna

när jag gick in på den sidan var det en film om att pierca skrevet xD hahahha

2009-07-13 @ 00:05:29
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0