Numerisk räkning

torsdag

Började morgonen med Alice in Wonderland. Den filmen är bara konstig. Men samtidigt full med barndomsminnen. Fick den av mamma när vi var i vår närmaste mataffär i Hong Kong. Så. Nu vet ni.

Annars har den här dagen varit sjukt seg. Ingen ork till något och vill bara ligga i soffan. Men jag har faktiskt pysslat lite med min brors bröllopspressent. Och pluggat lite matte. Lite för lite. Men med tanke på att det är sommar, och jag inte ens går i skolan nu, såklart, så är lite mycket mycket bättre än ingenting alls. Sen gjorde jag snabbpizzor av tacobröd. Tog chiliketchup istället för tomatsås. Vilket gjorde dem supersöta. Men de såg helt förträfflga ut! Och alla vet ju att det är det som är det viktigaste. Om två timmar börjar Bigbangtheory. Jag är så jävla bäst om jag lyckas plugga fram till dess! Måste tydligen lära mig liggande stolen för miniräknare är big nono.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0