I helgen

tisdag

I helgen var jag hos Anna och hennes finfina lägenhet. Hennes. Shit sånt är verkligen vuxenpoäng. Kändes extra vuxet när vi storhandlade nödvändiga saker i Skärholmen. Vi bakade scones. Hur som haver var det trevligt och mysigt. Ungefär lika trevligt och mysigt som bakkvällen i fredags. Sånt borde man göra oftare! Baka alltså. Och umgås. Bakumgås. På måndagen kom jag hem och blev helt nerdeppad av flera anledningar. Och det var så skönt! Att vara depp är världens bästa undanflyktsorsak. Typ, "Borde jag inte göra något vettigt? Nepp, jag är depp, därför ligger jag hela dan i soffan och deppar och sover och tittar på Vänner och äter nötter". Det blev skrattretande nog lite bättre när jag upptäckte att hela händelsen haft sin grund i PMS och ännu ännu massa bättre blev det när en vän hälsade på mig på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0