När jag är nyfiken står tiden still

måndag

... då blir jag pigg och orkar lite till. Oh, en sådan bra helg jag har haft! Fredagen bestod i mångt och mycket av sex timmar tåg och en stor kladdkaka. Bakad och uppäten av oss två. På lördagen var det stadsvandring i ett grått men ändå fint Göteborg. Har ju faktiskt inte varit där så det mesta var nytt. Som att dra i snöret när spårvagnen ska stanna till exempel. Vi vandrade runt där ett tag men jag får se till och uppleva mer Göteborg i sommar. På kvällen sen, då bar vi oss av till världens bästa klubb. Eller den kommer vara det tills jag fyller 25 eller så, eller tills det öppnar en exakt likadan klubb i Stockholm. En indiepopklubb och inte är det ofta man får dansa till Bob Hund, the Knife, Markus Krunegård, Arctic Monkeys, Håkan osv! Billig dricka och mysig stämning. Lite gammalt och slitet, sådär som Kafé44 och Café String, fast man är där på natten.

Idag då, kom jag hem och upptäckte att vi inte har något badrum längre. På ett tag alltså. Härligt. Och Linnéa, jag saknar dig allready.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

i mars

2009-01-14 @ 01:21:39
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0