Hej och hå

söndag

Maria, jag vet hur vi ska bli rika. Vi ska öppna en popklubb i Stockholm

Så befinner jag mig i Dalarna helt plötsligt. Sitter i ett igensnöat hus i en liten by i Rättvik och värmer mig efter en galet lång promenad. Det har snöat hela kvällen natten och dagen och snötäcket blir bara tjockare och tjockare. Så varför impulsåkte jag till upp hit då? Jo min plan är att övningsköra hela veckan och bli så galet skillad på körning så jag till och med kanske kan köra upp. Snart. Så vad händer i morgon? Jo jag stiger upp klockan sex. Tidigare än vad jag gjort på, eh, så länge jag kan minnas. Och så sätter jag mig på en buss och åker i den i en timme för att sedan komma till Mora och vänta där i en timme på att den första körlektionen ska börja. Halv nio ungefär, för de som inte hängde med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0