Dag två

tisdag

Bitchslap ett - Det finns visst inga tider att köra upp i Mora på förrän i mars. Vasaloppet bidragande orsak. Damnit, hade verkligen tänkt satsa hårt och snabbt så jag blev klar någon jäkla gång.
Bitchslap två - Varför är jag så dålig? Jag är van med snabba resultat. Jag lär mig snabbt och går vidare sen. Men nu. Tredje trafikskolan och jag måste gå igenom steg 1-5. Igen. Fucking hejdå till mina sista pengar.

Men. Jag ska på jobbintervju på onsdag och sånt är ju alltid kul att få veta! Och pappa har hittat en här som jag kan övningsköra med. Toppen såklart, för på det sättet spar jag ju massor av pengar. Men. Jag hatar framtiden! Jag vet ingenting. Jag har ingen aning om jag kan vara här uppe två-tre veckor till eller om jag måste hem till Stockholm och jobba och så vidare. Ska jag avboka de resterande lektionerna och köra med honom? Kan inte planera ett piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0