Boooya! (Dag tre)

onsdag

Nu äre bokat. Teori om en ynklig vecka och uppkörning den sextonde. Det är nära! Och ingen handledarkurs för mig då det tar två freaking veckor för dem att ge mig och handledaren tillstånd. Så det blir trafikskola för hela slanten. Bokstavligt talat alltså. Och idag körde jag tre timmar i sträck. Det kändes faktiskt mycket mycket kortare men jag skulle nästan hunnit till Stockholm om jag kört åt det hållet. Men istället cirkulerade jag mest i Mora. Runt runt runt. Provade på att panikbromsa också. Så lite bättre går det, eller jag kommer i alla fall frammåt. Och jag har typ världens skönaste lärare. En riktig liten skäggig gubbgubbe som skämtar och snackar. Lite som en typisk söderkis fast från Orsa.


Kommentarer
Postat av: S

Lite som Kenneth fast från Orsa? Aja, imorgon ska vi SÅ ses. Och är det okej om jag tvingar in dig till stan på morgonen? För det är medlemsdag på Record Hunter, typ massa rabatter och gratis skit, och jag måste ändå köpa Franzzies skiva nu så.. Men hörs snart och så. Pussar

2009-01-31 @ 15:33:46
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0