Den du!

tisdag

Vanliga mornar, när mamma går till jobbet innan jag hunnit stiga upp, så brukar jag vakna av att hon trampar utanför min dörr och tar på sig ytterkläder. Jag hör nycklarna rassla och när hon öppnar ytterdörren så ropar jag högt ett hejdå. Hejdå ropar hon tillbaka. Idag då, eller imorse så hör jag samma sak. Bestämda steg utanför min dörr och sedan ytterdörren som öppnas. Som vanligt skriker jag högt Heejdåååå. Men sen tittar jag på klockan. Kvart i åtta. Och då kom jag på det. Vi ska ha byggnissar hemma hos oss för att fixa badrummet och att det alltså var en sån jag skrek åt. Kul

Idag har jag sladdat med bil och lekt med diosaurier. Den du!

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha, du är ju alltför söt! Och vi måste höras av snart och boka allt det där vi måste boka. Duvet.

2009-02-03 @ 23:01:18
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: anna

hahahaha! :D

2009-02-10 @ 16:19:17
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0