Rubrik

tisdag

Världen snurrar och jag snurrar. Kan bero på att det var ett tag sedan jag åt lunch och min blodsockernivå är så låg att jag utan tvekan skulle kunna sätta mig ner i ett hörn och börja gråta. Helt utan orsak. Men till stor del beror allt på att det är så mycket nu att jag reagerar med nånslags snurrande blackout. Kort kan jag konstatera att körkort suger. Fuck vad jag hatar att köra bil rätt. Hela tiden titta bakåt titta vänster titta höger titta ditåt kommer det någon där? Kan jag svänga ska jag vänta? Vänta gasa kör. Vilken hastighet är det högerregeln är det huvudled? Inte så nära kanten inte så nära mitten. Åk mot Nusnäs titta blinka bromsa växla titta titta titta AAAAAAARGH.

En dubbellektion imornbitti. Sen Stockholm jobbintervju och Popcirkus. Sen tåg tillbaka och sen uppkörning. Fatta att jag kommer kugga. Känner mig feg om jag backar ur men har heller ingen lust att betala 1300 för uppkörning och sedan åka hem till Stockholm utan körkort.

Så imorgon. Fatta vad jag måste vara på topp då! Fan Maria, nu ska du koncentrera dig så som du aldrig gjort tidigare. Din hjärna ska jobba så hårt att du nästan svimmar när du kliver ur bilen och hjärnan ska ha träningsverk en vecka efter. Då kanske du lyckas prestera så bra att du klararej på måndag. Får lita på peppande miss Positiveläraren. Även om det är sjukt svårt.

Kommentarer
Postat av: Mini

vilken dag har du uppkörning??

2009-02-11 @ 18:16:20
URL: http://minislifeandthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0