PEPP

tisdag

Igår var jag depp idag är jag pepp! Jag kuggade och det sänkte mig totalt. I typ en timme eller två, sen började jag blicka frammåt och tänkte åtminståne lite positiva tankar. Jag hade inte gjort så allvarliga fel så förhoppningsvis klarar jag det galant nästa gång.

Idag hade jag jättekul! Kurs is the shit och läraryrket is the shit. Har aldrig varit mer motiverad att bli just lärare. Kommer i och för sig inte få för mig att utbilda mig till det helt plötsligt men man kan ju alltid drömma lite om det. Ungefär som att man drömmer om att jobba som delfinskötare (lågstadiedröm oyeah), eller att bli glassbilsförare (dagisdröm oyeah), eller en skitrik och jättekänd skådespelare.  Eller något annat kul. Hur som helst har jag två jobb på G och har ingen aning om vilket jag ska välja. Skulle med stor sannolikhet gå att kombinera båda men orkar inte med att ta på mig så mycket grejer och ansvar igen. Hursomhelst. Provjobba imorn. Härligt!

Kommentarer
Postat av: S

Men tack! Även fast jag inte varit med om något jobbigt eller psykiskt krävande (förutom att vänta på ditt besked igår) så har jag känt mig allmänt inte pepp. Men nu när jag läste detta blev jag sjukt glad. Kan inte förstå egentligen. Men helt plötsligt är jag helpepp jag med. Bara känner hur energin strömmar ut i blodet. Tack! <3

2009-02-17 @ 17:38:24
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: Mini

Vad för jobb har du på G?? Tänkte om vi kunde kanske ses vecka 10 (från 3 mars o framåt), men inte måndagen för då ska jag övningsköra :P pussa

2009-02-17 @ 21:59:23
URL: http://minislifeandthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0