Itch itch

onsdag

Alltså, jag orkar inte. Det känns som om jag bor i en vadderad bubbla. Allting jag gör känns ansträngande och om någon pratar med mig tar det ett tag innan jag förtsår vad de har sagt. Dessutom känner jag mig tråkig. Jag kanske fortfarande är förkyld? Eller så har jag typ vitaminbrist som leder till trötthet som leder till. Nånting. Järnbrist är det i alla fall inte för nu har jag börjat äta KÖTT. På riktigt alltså. Inte några gånger per år, som det kunde vara förut, utan snarare några gånger i veckan. Och det är MYCKET. Särskilt gott är det inte. Men ok. RAFFRAFF se upp så jag inte börjar gå lös på människor!

I morse bokade jag tre biljetter till Göteborg och tillbaka. Sista helgen i mars ska bli alldeles splendid. Kvällen den 23 ska bli det med. För då ska jag på på date med Bob Dylan, tillsammans med några ähum tusen till. Och nu blev jag påmind att jag måste plugga engelska till provet på måndag. Ska kanske baka lite kolakakor först. Men då måste jag gå en promenad också. Bah, jag hatar att det är sportlov  nu för då ringer inte vikariepoolen och jag är sjukt rastlös, uttråkad och fattig! Ikväll hittar ni mig btw på Strand. Dansandes till Peter Bjorn and John. Ohyes.




PB&J på Sommartoppen i Östersund 06




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0