Heureka

onsdag

I min totala kaostillvaro hade jag aningens sömnproblem i natt. Efter att vandrat fram och tillbaka och tillbaka och fram mellan tvsoffan och sängen så somnade jag strax före två. Vaknade innan klockan ringde och där emellan känns det som om jag inte sov någonting. Snarare låg och funderade med slutna ögonlock. Väldigt mysko känsla. Väl uppe så slängde jag i mig en macka och sprang iväg till Kungstensgatan för att prata lite och sedan smög jag in på stadsbiblioteket och stressläste lite och sen irrade jag runt på Klarabegsviadukten för att sedan kliva in på gatunummer 80. Där fotograferades jag och sen satte jag mig och väntade på att provet skulle börja. Jag var rädd att jag skulle somna och hade tidigare haft planer på att knarka starkt kaffe. Men det sjuka var att jag var så speedad av all stress att jag inte var ett dugg trött. Tvärt om! Efter provet begav jag mig till Vanadisvägen för att träffa lite gamla dudes. Sen blev det Vällingby och god mat och Dragonslair och vid det laget var jag dock så trött att jag knappt kunde gå rakt. Och tillsist då: framtidsplaner och godis.

n u know what? Jag klarade teoriprovet!

Kommentarer
Postat av: anna

duktiga du <3 grattis igen såklart!

2009-02-10 @ 16:21:31
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0