Hosthost

fortfarande lördag

Alltså god, om det inte hade varit för det lilla faktumet att det snöade när jag vaknade imorse, hade jag gjort ett glädjeskutt och en trippelvolt över att det är vår! Helt härlig promenad jag gick alltså. Blev förvånad över att jag orkade gå så länge också. Och mår hör och häpna mycket bättre efter den! Den här förkylningen kanske inte blir så långvarig och utdragen som jag trott. Och på tal om ingenting, Whatz up med alla gå-ner-i-vikt-program? Om tjocka amerikaner eller engelsmän som kämpar mot sin fetma. Motion och ny diet och tårar och frustaion. Finns seriöst tusen program med samma koncept, sänds säkert flera i veckan. Om det inte är något realityprogram så är det nån slags tävlingsshow. Och jag faller för det varje gång! Sitter där framför TVskärmen och hejar på. Och nah, har du bara lyckats gå ner three pounds på en vecka? Ack ack. Alltså. Jag är störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0