Rubrik

fredag

Jag sover jättedåligt. Vrider ocn vänder på mig och vaknar hela tiden. Skitjobbigt. Så när jag kom hem idag, vid tiotiden redan, så beslöt jag mig för att gå och lägga mig. Tänkte passa på att sova lite medan byggteamet var ute på lunch. Har ju dessutom gått och blivit förkyld och alla vet ju att det bästa man kan göra då är just att sova. Men självklart. Alltså vad är oddsen att telefonen ringer fem gånger? Den har inte ringt på hela dagen men just då, FEM! Precis när jag nästelinästan har somnat så ringer den. Ni vet sådär när man börjar flyga iväg i tankarna, typ som om man drömmer, men ändå inte riktigt somnat på riktigt. Orka. Och sen passande nog kom byggteamet tillbaka och började hamra och borra och springa och pladdra, så inte blev det någon mer sömn för mig inte! Istället blev det majsgröt. Min traditionella jag-mår-illa-och-har-ingen-aptit-det-här-är-det-enda-jag-kan-tänka-mig-att-äta-mat. Och till det kollade jag på Anne Frank. Mitt hjärta åt surfthechannel. Den sidan har verkligen blivit min bästa kompis när jag är ensam. Men nu ska jag sluta vara ensam. Typ åka lite tunnelbana och träffa lite vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0