Prosit

lördag

Mitt huvud är fullproppat med bomull och jag har en päls i min hals. Med andra ord är jag alldeles förkyld. Sov tolv timmar i sträck i natt, med flera lager kläder och så mycket filtar att jag knappt kunde röra mig för tyngden. Men mår ändå sämre idag än igår. Finns dock inte så mycket att göra åt det. Förutom att fördriva tiden med filmer och serier! Hela morgonen har jag kollat på TV. Och alltså, all kärlek åt The Big Bang Theory! En äkta nördserie. Alla karaktärer och allt de sa, SÅ klockrent! Och skrattade jag inte högt åt skämten så blev jag alldeles mysig inombords av alla fysiktermer. Får ta och klura ut när ordinarie sändningtid är och bli ett äkta fan. Det finns dock en risk att jag upptäcker att det är jättetråkigt, när jag sitter där med tusen föväntningar och huvudet fritt från bomull. Aja, får se om jag orkar mig ut på en promenad lite senare. Har ni sett vädret eller? Apafint!

Kommentarer
Postat av: S

Ja Big Bang Theory äger allas sockar, har jag inte sagt det eller va? Jag blir helt lycklig i magen av all fysik ja. Typ; Det här säger dom så att alla ska tänka "NÖRDSPRÅK jag behöver inte ens anstränga mig för att förstå, är säkert bara låtsasord vilketsom" men istället tänker man "Det där känner jag igen från skolan!" Det är finfina grejer det. Puss!

2009-02-22 @ 21:47:56
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0