Oyeah

onsdag

Sov seriöst två timmar i natt. Eller kanske tvåochenhalv på sin höjd. Men det gjorde inget. Precis som förra onsdagen var jag så speedad att jag kunde prestera på topp, trots att oddsen talade emot mig. Känner mig laddad till på måndag men definitivt inte säker. Men jag låtsas vara det, och så klarar jag mig fint då i alla fall. Yes. Bra dag idag, trots lite kaos. Stockholmtåget var ju liksom en timme försenat och det var inte så kul eftersom en jobbintervju väntade här nere. Men jag ringde och förklarade läget och passade på att sova så mycket jag kunde. Sen kom jag inglidande och gjorde den bästa intervjun någonsin. Speedad is the shit! Det är som det står i körkortsboken. Lagom nivå av stress ökar faktiskt prestationsförmågan.

Som om inte jag var tillräckligt glad efter det så gjorde Popcirkus och Sofia den så mycket bättre. Började känna av tröttheten lite men den ignorerades. Det var musik och det var Mando. Och Krisrian Luuk pratade med mig. Haha.

Kommentarer
Postat av: S

"Det var för kallt ute va?"

"Ah"

Gosh, vi och Luuk är ju typ bästisar!<3

2009-02-12 @ 20:24:17
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vi borde resa lite utomland i sommar, du kan välja stad. puss

2009-02-17 @ 17:05:45
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0