Florence Valentin

måndag

Jag fick en chock när jag läste att det var den tjugonde idag. Det equals att det är fyra dagar kvar tills jag fyller år! Och det är liksom inte så att jag sitter och räknar ner timmarna fram the big day, utan det är snarare så att jag knappt gett dagen en tanke. Har inte tänkt ett dugg på vad jag önskar mig eller så. Vet inte ens om jag ska vara hemma på kvällen eller om jag ska hitta på något. Det där magiska som födelsedagar innebär har verkligen försvunnit de senaste åren.

Kan berätta lite om helgen. På fredagen åkte jag hem till Lotten och vi gjorde apagod äppelpaj och så blåbärsmilkshake. Det fanns ett tag, då jag och mamma gjorde milkshake kanske flera gånger i veckan. Hmm, borde kanske påminna henne om det igen. Sen tittade vi på Grease och mofflade godis. Det var först tänkt att vi skulle se tvåan. Lotten frågade om jag sett den och det har jag ju inte. Men vi hittade inte den så vi fick ta ettan. Vågade inte säga att jag inte sett den heller. Eller mjoo, fast inte från början till slut. Faktiskt. Heheh men nu äre gjort!

Sen på lördagen steg jag upp tidigt för att duscha och hitta schnygga kläder och fixtrixa mig bara för att det skulle bli släktkalas då farfar fyllde år. Men först skulle jag in till stan med Sofia och jag var jättestressad för allt jag tog på mig såg fult ut och jag bytte kläder skor och frisyr typ hundratjufem gånger. Men tillslut kom vi in till stan och hittade en skivaffär som passade bra med schemat. Det fanns ju en del att välja på. Och jag vet inte, men jag tror vi valde den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0