Bonjour mademoiselle

onsdag

Sitter och lyssnar på Vinyl107 och känner mig glad och taggad till max! Just nu känns allt liksom megamegabra. Och sånt gillar vi. Farbror var nyss här och fixade färdigt badrummet. Bara spegelskåp och belysning kvar. Och det här blir visst en BK-vecka. Var visserligen på jättefint dagis i Bergshamra i måndgas. Men tisdag onsdag torsdag söndag är det BK som gäller. På valborg, fredag och lördag är det vänner som gäller. Mamma har lärt sig gå stabilt nu, stackarn, så hon drar på jobbresa över helgen. That equals lägenheten för mig själv (och alla som vill hålla mig sällskap). Och sånt gillar vi.

Åh, jag har så mycket att se fram emot att jag inte riktigt vet vad jag ska börja med. Och bara för att vara ekonomisk och dann, så blir det massa kökspyssel nu inför fredag, istälelt för att köpa allt färdigt. Typ baguetter, det innehåller ju nästan enbart vetemjöl (och rågmjöl då jag är superduper fullkornsnyttig nästan bah liksom). Sådärför ska jag nu dra till köket och bli den dansande kocken. Och mima till Forever young (ja tyvärr är det den låten nu, hoppas det kommer nåt från 60-talet snart) med en hemmagjord baguett i handen. Yäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0