Fågelbo

måndag

Döda mig så trött jag är. Eller nej förresten. Men låt klockan bli typ åtta så jag kan gå och lägga mig. Födelsedagen blev inte riktigt som väntat. Lite knas sådär va. Men den blev väldigt fin ändå. Finvännen kom och totalräddade kvällen. Sen kom lördagen och den var också bra. Jobbade i några timmar och stack sen hem till Berralove för film och godis och hångelte. Hehe.

Sen igår då, då blev vi riktigt snygga. Typiskt oss att ta maskerad/utklädnad/tema så där superseriöst. Och inte typ ta på ett par kaninöron och vara glada. Skivan var på Ett Ställe. Och trots att vi inte alls stannade kvar så sent. Så döda mig vad trött jag är idag. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: anna

<3 på fågeln och <3<3 på dig med såklart!

2009-04-28 @ 22:20:09
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0