Everything is everything

fortfarande söndag

Jag är glad jag är nere, jag är orolig jag är obekymrad, jag är kärkärkär och väldigt okär sen är jag stressad och förvirrad och förväntansfull och uttråkad, jag längtar jag saknar jag väntar jag vill och jag vill absolut inte.

Läkardiagnos:
Jag har tredimensionella humörsvängningar. Eller kanske är de fyra- eller femdimensionella men då måste man koppla in relativitetsteorin och det orkar vi inte. Senaste dagarna har jag glömt vilken våning jag bor på, varit 100% säker att mitt busskort är stulet -två gånger och seriöst fått tänka efter länge innan jag kommit på vilken dag det är. Tror jag är lite ovan att plugga så mycket. Vilket påminner mig om att jag måste läsa klart en grej innan jag somnar. Puss.

Kommentarer
Postat av: S

Fattar du hur vi kommer vara i höst sen? Oh my säger jag bara. Men we can do this togetha! Puss

2009-04-05 @ 23:02:22
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: Linnéa

det låter som om du nyss fyllt åttiofem. minst. puss

2009-04-06 @ 13:39:19
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0