Duktigheternas duktighetsdag

torsdag

Idag har jag fasiken pluggat mer än vad jag trodde var möjligt. Och det har varit så skönt att äntligen få ta mig tiden att göra det! Glad blev jag också när jag hittade anteckningar från första gången jag läste historiaA. Ohmyfreakinggod vad ambitiös jag var! Eller så var det läraren som drev på så mycket. Men ett helt block laddat med really good anteckningar och instuderingsfrågor. Som täcker hela kursen från romarna till andra världskriget. Nice!

Inte nog med det har jag också varit ute och sprungit i superfina vårvädret, städat, dammsugit och bytt lakan. Lite ensamt har det varit men jäkligt nice med lite resultat. Fatta vad mycket man skulle få gjort om man hade den här orken varje dag!


Chockokaffelatte..nånting. Important for the pluggande you know

Kommentarer
Postat av: Mini

Haha, menar du den lite småläskige Anders?! Hans lektioner ville man inte missa eller göra fel på!

2009-04-03 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0