Välkomna

tisdag

Multas blogg. Marias blogg. Mest skaffade jag den här bloggen för min skull. Jag är så dålig på att skriva dagbok nämligen. Den ligger bredvid sängen men alltid när jag ska skriva upptäcker jag att det var så längesen sist och att det då är så mycket som måste skrivas så då orkar jag aldrig. Och för varje dag blir det ju mer som måste skrivas ner och då orkar jag ännu mindre. Sen är det här en perfekt möjlighet för mig att reda ut mina tankar. Läskigt nog känns det som att jag inte har tid att tänka längre. På jobbet går allt så fort "aldrig stå stilla!" och resten av tiden händer det liksom andra saker, som komvux, vänner och v*ä*n*n*e*r som också stjäl tid. Ofta skippar jag musiken på tuben och bussen bara för att få vicka lite på tårna och leka filosof. Nog för att multa.blogg mest är för min skull men alla som kan få någon nytta av den är självklart välkomna att titta in. Återstår dock att se hur aktiv jag kommer vara här. Skriver ingen fin presentation om mig heller. Antagligen känner ni mig och om inte så gör ni nog det när jag kommit igång lite bättre här. Hasta la vista så länge då va.

Kommentarer
Postat av: anna

Maria min älskade!

Du är så guuuuuuuuuullig, hahahha ditt motto säger bara allt! såsöt såsöt!!!! :DD:D:D::D:D

massa pussar mitt hjortronbarn från ditt svarta vinbär!

2008-09-25 @ 22:17:43
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0